7 december 2014

♡ my life in 20 questions tag ♡


Ik had weer zin om een tag te doen dus ik begon een zoektocht! Ik kwam een heleboel leuke tags tegen. Opeens vond ik de 'my life in 20 questions tag'. Deze leek mij wel geschikt om in te vullen, aangezien veel van mijn lezers mij nog niet (zo goed) kennen. Dus om mij beter voor te stellen: hierbij de my life in 20 questions tag!



Wat is je lievelingskleur?

Oh jee, dit weet ik zelf niet eens. Ik denk dat ik voor wit ga. Verder draag ik de laatste tijd veel wijnrood, dat vind ik ook een hele mooie kleur.


Wat is je favoriete nummer?

2! 2 is net geen 1. 2 is samen. 2 is een even getal. Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind 2 wel leuk.




Wat is jouw droom carrière?

Bloggen. Schrijven. Filmpjes maken. Iets met mode, beauty en lifestyle. Op het moment is bloggen gewoon mijn droom. Ik weet niet of die droom nog verandert, maar ik wil sowieso iets met mode, beauty en/of lifestyle doen. Dat zijn dingen die ik al m'n hele leven leuk vind.


Waar zou je op jezelf willen wonen?

Ik vind Haarlem en Amsterdam hele toffe steden. Ik denk dat ik toch meer een stads-mens ben dan een dorp-mens. Maar dorpjes vind ik ook heel leuk om te wonen. Ik denk dat ik me op heel veel plekken wel thuis kan voelen.


Wat is je favoriete manier om te reizen?

Lastig! Ik vond het altijd heel leuk om met de bus en trein te reizen, totdat ik het elke dag moest voor mijn studie. Ik denk dat met de auto mijn favoriete manier is om te reizen. Gezellig naast mijn vriend of moeder in de auto, met een leuk muziekje aan.


Wat doe je in je vrije tijd?

Netflix kijken, maskertjes op doen, chillen met mijn vriend, shoppen. Yasss.


Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Only, Vero Moda, H&M, New Look en verder shop ik online :)


Naar welk concert zou je graag gaan?

Ik ben meer van de kleinere concerten. Een concert van Beyoncé bijvoorbeeld lijkt me heel gaaf, maar best onpersoonlijk. Ik ben een aantal keren naar concerten in de Melkweg en Paradiso geweest, dat is meer mijn ding. Binnenkort komt Tove Lo in de Melkweg, daar wil ik wel graag heen.


Wat is je favoriete thee smaak?

Geen twijfel, dat is Lavender Serenity van Pickwick!


Verzamel je iets?

Ik heb heel veel treinkaartjes, polaroids en lipsticks, maar echt bewust verzamelen doe ik niet.



Je slaapt niet zonder…

Mijn deken, oordopjes en Deep Sleep spray van The Body Shop. Oh, en mijn vriend.


Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Ik vind mezelf nog te jong om een huis te kopen. Ik denk in eerste instantie lekker shoppen in Londen, of zo. Ook lijkt me een groot feest geven niet verkeerd. Op reis gaan met vrienden lijkt me ook heel erg leuk, of citytrips met mijn vriend. Aaaah, zo veel dromen.


Wat is je favoriete make-upmerk?

Hoe kan ik nou één make-upmerk kiezen! Ik gebruik dagelijks Miss Sporty, Etos, Catrice, Rimmel, Hema, Essence, Mac, ik kan echt niet kiezen hoor!


Wat is je favoriete seizoen?

Ik vind alle seizoenen denk ik wel leuk, maar als ik moet kiezen ga ik voor de lente! Niet te warm, niet te koud en ik ben in de lente jarig, dat is natuurlijk ook leuk.


Slaap je met de deur open of dicht?

Dicht. Ik word echt heel nerveus ervan als mijn slaapkamerdeur open staat, vooral 's nachts.


Wat eet je het liefst?

Ik eet gevarieerd. Ik hou heel erg van vlees. Als ik moet kiezen ga ik denk ik voor kip. De laatste tijd ben ik trouwens weer helemaal into de wraps van de Kiosk.


Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben gestopt met mijn opleiding dus ik had veel tijd over. Ik had al vaak nagedacht om een eigen blog te beginnen. Vroeger zat ik ook altijd te knutselen met sites maken op bijvoorbeeld Kindertent of MyId (nostalgisch moment). Ik volg al jaren Mascha van Beautygloss en ik kijk ook dagelijks bij Vera Camilla. Ik vind beauty, fashion en lifestyle gewoon zo leuk dat ik ook mijn eigen creativiteit los wilde laten op het web. Filmpjes maken, foto's maken, make-up testen en ga zo maar door, i love it!


Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Nee.




Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Proberen te slapen, maar stiekem zat ik natuurlijk weer te lang op mijn iPhone.


Wat is je favoriete parfum?

Miss Dior! Jaaaaaa. Geen twijfel. Die geur is zo lekker vrouwelijk en chique.


Een paar dagen terug heb ik ook de me time tag gefilmd, mocht je me nog beter willen leren kennen! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten